diumenge, 6 de maig de 2007

DIE MACHER UN PES PESANT


Ja esta aquí ja arriba el DIE MACHER tinc qui tinc qui tinc qui ti tinqui ti (Musica de la seria de dibuixos animats el doctor Slump i l’Arale) oh! que be.

Li tenia ganes a aquest joc i es va mostrar tal com es pesadet i llarg , però també tenia que ser un bon joc ,segons la majoria de les opinions llegides, i això es lo que no em va quedar tan clar.

Passa directament a la categoria de :Ho tindrem que provar un altre vegada millor un dissabte o un dia a la tarda per que per la nit es fa una mica espès.

També he de reconèixer que per mi el mon de la política no es massa apassionant i la llunyania del sistema electoral alemany tan diferent al nostre no ajuda gens a que la percepció del joc millori, la veritat es que en aquest moment tinc davant de ell molts altres jocs que m’agradaria provar o jugar, però i repeteixo el deixo a la categoria de tornar-ho a intentar encara que no se si trobaré jugadors per fer ho.

1 comentari:

Tempestari ha dit...

Tens raó que hi han temes molt més interessants que la politica alemana, com ara els pirates del carib, per posar un exemple. El joc té la seva gràcia (des d'un punts de vista estratègic), pero no està a l'alçada dels nostres clàssics habituals.