dilluns, 1 d’octubre de 2007

Sessió Extra : FRIEDRICH





Per fi vaig pogue jugar al FRIEDRICH i sense cap mena de dubte he de dir que es un gran joc amb una sola desavantatge es forca llarg (la partida va durar 4 hores i mitja).
Es un joc descompensat el Prusia (Tomas ,ho sento nano un altre vegada serà) te molta feina el Austriac (Guillem) també va tindrà feina i va estar a punt de aconseguir la Victorià en un agònic combat (veure foto) on el territori no l'era propici, Victorià que al final va caurà a les mans de la nostre camarada Rusa (Anna) que graciàs al esforços del Frances (Ruben) que va mantindrà el front oest molt viu en tot moment va pogue organitzar una ofensiva que la va dur a las portes de Berlín.
FRIEDICH de moment no ha guanyat mai i crec que això esta generat una psicosis des de aquesta pagina llencem un repte qui es veu capaç de guanyar?
Qui vol que el seu nom sigui escrit en lletres d'or en la historia de Juguem els Divendres?
Nomes ens queda esperar.
Un nom.Un dia.I una hora.
Guillem

4 comentaris:

Tempestari ha dit...

Durant la partida, per un moment vaig veure la llum i vaig pensar en guanyar amb Prussia. Que il.lús!

Un error fatal en la Prussia oriental hem va fer perdre totes les tropes que hi tenia encarregades de frenar els russos. Llavors la meva derrota només va ser questió de temps...

5 partides i 5 derrotes de Prussia!

Quí serà el valent que el porti de nou?

Pirates ha dit...

M'agrada molt Frederich però sempre fem el mateix. L'any passat teniem la etapa d'aquell mateït joc de trens. Ara aquest, no podem cambiar i tornar a jugar per exemple Maquievele, etc.

Si jugeu un altre de Frederich jo m'apunto.

Zavodovski ha dit...

Ostres... m'encantaria jugar un Friedrich amb la colla gironina!!
Ja fa segles des de la meva darrera partida... mort súbita de la tsarina (jo) al sisè torn!! Totalment injust!!

Si no apareix cap Frederic II triomfador, espereu-vos a que arribi un servidor :-)

Salut!

Tempestari ha dit...

El món és injust, jo esperant en va la mort de la tzarina i a tú s'et mort a la primera carta de destí.

:(


Però bè, l'important és que ja s'ha presentat un voluntari!

Quan et vagi bè i estiguis preparat per un ball de bastons, fes-nos-ho saber. :D