diumenge, 18 de novembre de 2007

Marató de 24 hores de jocs.

MARATÓ DE 24H. DE JOCS DE TAULA A SABADELL.




Per la meva part no varen ser 24 hores, només 13h. Però hem sembla que hi va haver més d'un valent que va resistir tota la jornada. Hi havien moltes cares conegudes d'altres trobades per aquestes terres i l'organització de l'esdeveniment, a càrrec del Refugio del Satiro, va ser excel.lent.



Hi va haver un torneig de Diamantes. Havies d'explorar cinc mines dels mon, i els miners més afortunats passaven a una gran final on hi havia com a premi un exemplar del joc.



La final va ser molt disputada. En la primera partida hi va haver un triple empat!

Però hi havien molts més jocs a la sala:

Aquí podem veure a uns perspicaços investigadors buscant la sol.lució a un misteri del joc El Club de los Martes.




Dels jocs que vaig jugar, el que hem va agradar més va ser l'Imperial. Un joc amb cara i ulls. La primera meitat de la partida no sabiem ben bè que fer, doncs tots els sis jugadors erem novells. Però desprès, un cop varem tenir clar que el que es tractava era fer beneficis amb les guerres i no pas fer les guerres, el joc va engrescar.

5 comentaris:

rockmaden ha dit...

Jo vaig estar les 24 h pero vaig fer sortides per dinar sopar i petita clapada, el campeon va ser en Ruben que va aguantar les 24 h.
Tinc fotos per demostrar ho.
Ens van tocar dos jocs.

JDA ha dit...

Sips... la veritat es que va estar bé i l'ambientillo molt agradable... A veure si l'any vinent podem allargar l'asistencia (que vam estar de visita)... Us he rapinyat una foto per adornar el meu post :P

ruben ha dit...

Va ser dur, però agradable les 24h. A més ens donvem suport moral en els moments crítics organitzant una partida interessant els que quedavem que no erem pocs. De tots els jocs com a interessant també em quedo amb l'imperial, sense desmereixer l'incunable RailRoadTycon. Em vaig quedar amb les ganes de provar l'ancient colors of war. Algú l'ha provat?

Pirates ha dit...

va anar molt i molt. El pròxim any intentaré aguantar les 24 hores i amb l'experiència que he agafat portaré anorak, bufanda i guants.

Manel ha dit...

Va ser una vetllada molt agradable.
A la final de diamantes però, no vaig estar a l'alçada.
L'any vinent s'haurà de repetir i potser intentar fer el complet.