dissabte, 29 de desembre de 2007

JUEGO DE TRONOS VERSUS SANTS INOCENTS


Per acabar l'any de una manera pacifica vam fer una partida a JUEGO DE TRONOS basat en una famosa saga de llibres amb el mateix nom.Part de la gracia del joc deu ser haver llegit els llibres perquè es l'única manera de explicar-me com es tan dolent aquest joc donat que per ser fidels als llibres han tingut que fer moltes concessions.En vaig dedicar a atacar al meu veí del nord (Tomàs) que es va defendrà amb ungles i dents i al final vam quedar com al principi, exceptuant algun atac sorpresa de la veïna del sur i que perquè no es molesti no diré qui es.En Jordi va ser un rei molt pacific fins que el van destronar.Va guanyar en Rubén que ara fa servir la meva tàctica i es passa la partida plorant i al final guanya.

4 comentaris:

ruben ha dit...

A veure, jo a part de votar per el joc, us vaig deixar fer. Però com ningú es decidia, em va semblar millor. Per una partid que m'estic quiet, tampoc us va bé... com sou :-P

Band of Odders ha dit...

Jo tinc el joc i he llegit els llibres: "A game of thrones", "A clash of kings", "A storm of swords" i "A feast for crows".

Els llibres els trobo sensacionals. I el joc el trobo molt bo, francament. Potser perquè adapta bé les novel·les, no ho sé.

Al joc sempre et queda la voluntat de fer més del que pots fer, per la limitació de les fitxes d'accions. A part que mai saps si el teu aliat et trairà al torn següent... Tampoc saps quan vindran reforços i has d'equilibrar la despesa de poder per conquerir el tron amb el poder necessari per controlar el territori.

No el trobo pas dolent! :-)

Tempestari ha dit...

Jo no he llegit cap de les novel.les però el joc m'agrada. Hem recorda molt al Machiavelli, sobretot per la mecanica dels atacs i els suports.

Ara bè, en les tres partides que he jugat, no hi han hagut mai pactes ni aliances (al menys que jo sapiga). Sempre ha sigut un campi qui pugui i fer el voltor carronyer.

L'atzar que hi hà en la partida (mai saps quan podràs posar tropes) és determinant.

rockmaden ha dit...

Aliances?
A veure si no juguem be.