dimecres, 30 d’abril de 2008

Command & Colors


Campionat per Vassal finalitzat.

Després d'alguna que altre batalla, on hem descobert que pot ser tant perillós estar davant com darrera dels elefants, que la cavalleria lleugera li falten cames per retirar-se a la primera de canvi, que tenim flancs de l'exèrcit que volem moure i no escolten.... hem acabat les partides

Lamentablement en Tetsuho no ha pogut finalitzar-lo. Esperem que tot vagi bé i per la propera contem també amb ell.

Com ja s'ha parlat de fer un altre campionat canviant de joc; faré els ulls grossos a l'alt component d'atzar del Commands&Colors Ancient i diré que m'ha agradat jugar-hi.

El resultat; doncs a la meva senyal ... (va Guillem que t'ho has guanyat ;-) )

2 comentaris:

Martí Cabré ha dit...

Enhorabona, Gladiator Guillemus.

Fer aquesta lligueta ha estat molt divertit. Potser en aquest cas el joc en sí és el de menys, ja que no és un joc per trencar-s'hi molt les banyes, però sí que aconsegueix crear l'ambient de les batalles antigues, amb els moviments de flancs, les càrregues de cavalleria, la infanteria pesada, etc.

És ben bé un joc on cal aplicar la màxima: treu el màxim profit de les cartes que t'han tocat.

rockmaden ha dit...

Ara estic indecis no se si publicar les meves memories o vendra els drets per una serie o pelicula?
En serio a mi m'ha agradat molt i m'ha servit per descubrir el vasal que mes es pot demanar?

Guillem