diumenge, 17 d’agost de 2008

Castellers


Hola a tothom,

No sóc massa avesat a fer aportacions en el blog perquè normalment no tinc masses coses a dir, pero avui si.

L'altre dia vaig anar a la Botiga Zeppelin de Girona i vaig veure que hi havia un joc anomenat "Castellers".

Vaig veure que era de la casa Devir i que l'autor era el mateix que el de jocs com Exploradores i molts altres, cosa que em va fer pensar que podria estar bé. Fins i tot vaig veure que a TV3 en van parlar (ara no sé si dins del Telenoticies o bé dins d'un dels programes).

He vist que en la pagina de BoardGameGeek hi ha una referència sense gaire informació http://www.boardgamegeek.com/game/36523

a la pàgina de Devir, hi ha les instruccions en català. http://www.devir.es/producto/tablero/castellers/docs/instrucastCAT.pdf

A la botiga Zeppelin, em van dir que mirarien de donar a conneixer el joc i que mirarien d'organitzar-ne un torneig a finals de Novembre (pels vols Sant Narcis).

Us volia preguntar si n'havieu sentit a parlar i si algú de vosaltres hi ha jugat què tal és.

Albert
L'Estartit.

2 comentaris:

global penny stocks ha dit...

very cool.

rockmaden ha dit...

Jo sempre estic disposat a provar un joc i mes si es de aquets dos grans creadors de jocs si trovem l'ocasio el tenim que testejar.

Guillem