dilluns, 19 de juliol de 2010

Un divendres diferent







El divendres dia 16 varem combinar les activitats que fins ara estàvem acostumats ; jocs de taula amb teatre, sopar i copes. Una gran participació (total 7 persones; Jordi, Albert, Albert de L'Etartit, Olga de L'Estartit, Carles, Neus i Anna). (Nota: aquets no sabem que és la crisi)



Primer de tot teatre, varem reviure la historia de la Guerra del francés. Ens varem endinsar a l’any 1808, i a Girona varem reviure un dels episodis més tràgics i alhora apassionants de la nostre historia. Varem patir 3 setges davant de les tropes Napoleòniques abans de ser capturats el desembre de 1809. (Nota: encara estic esperant l’arribada dels francesos per matar el meu porc)



Tots els Gerundenses que hi havíem anat varem patir molta fam ( les sargantanes i rates estaven en busca i captura). Per aquest motiu varem decidir anar a sopar pizza (buffet lliure). (Nota: Imagino que ningú va quedar amb gana?)


Després varem decidir que encara podíem patir més i ens varem endinsar a jocs de taula al mig de la plaça de la Independència. (Nota: Tenim pendent fer un hombres lobos. Jo estic convençuda que s’han vist coses pitjors que nenes zombies i camperols buscant el llop.)
I de tant en tan algun glop de granissat de licor.


Gràcies a tots per l’agradable velada.

5 comentaris:

Jordi T ha dit...

Tal i com resa el títol, un divendres diferent. Va estar bé per trencar la monotonia dels vespres calurosos d'estiu.

A veiam si ho podem repetir, encara que no hi hagi ni teatre, ni sopar, ni copes, pero si jocs de taula!

juansanchezrojo ha dit...

Caray! Amb 45 estius a sobre i uns quants mesos a Internet tinc el plaer de topar-me per primer cop a la meva atrotinada vida amb gironins que juguen a tota mena de jocs de taula.
Em presentaré com Déu mana: Em dic Josep i visco a Can Fanga per desgràcia meva i dels meus pares que encare em mantenen. Portava 10 anys jugant només al PC, i gràcies a la Xarxa he conegut un grup de "troncs" com jo que ens estem movent per aplegar-nos i jugar a jocs de taula. Som un pél estrambòtics, ho porta aquesta afició. Ara a l'agost la situació a Can Fanga es paralitza, doncs la gent d'aquí frissa per fugir a la que pot, imagino que notareu l'allau humana allà adalt...No obstant un parell de nosaltres ens quedarem tot l'estiu al estar a l'atur i sin possibilitat de viatjar. Seguiré amb interés el vostre blog, i rebeu desde el sud una cordial abraçada virtual companys.
A reveure i molta sort!

juansanchezrojo ha dit...

Collons, volia dir "...i sense possibilitat de viatjar", tot s'encomana menys la formosor.
Els anys no perdonen.

juansanchezrojo ha dit...

Caray! Amb 45 estius a sobre i uns quants mesos a Internet tinc el plaer de topar-me per primer cop a la meva atrotinada vida amb gironins que juguen a tota mena de jocs de taula.
Em presentaré com Déu mana: Em dic Josep i visco a Can Fanga per desgràcia meva i dels meus pares que encare em mantenen. Portava 10 anys jugant només al PC, i gràcies a la Xarxa he conegut un grup de "troncs" com jo que ens estem movent per aplegar-nos i jugar a jocs de taula. Som un pél estrambòtics, ho porta aquesta afició. Ara a l'agost la situació a Can Fanga es paralitza, doncs la gent d'aquí frissa per fugir a la que pot, imagino que notareu l'allau humana allà adalt...No obstant un parell de nosaltres ens quedarem tot l'estiu al estar a l'atur i sin possibilitat de viatjar. Seguiré amb interés el vostre blog, i rebeu desde el sud una cordial abraçada virtual companys.
A reveure i molta sort!

juansanchezrojo ha dit...

Humm, millor m'en vaig a dormir i tallo abans de fotre'l-la més.