diumenge, 12 de desembre de 2010

Continuem fent

Ara ja fa uns dies es varem fer una nova sesió del Tycoon en la que es va imposar en Marçal. La partida va estar disputada en tot moment encara que no sempre els mateixos anaven al davant. Per a mi, es un joc que a cada partida encara hi veig coses a fer, pel que em queden ganes de tornar-hi a jugar.

Per altre banda contiuem la campanya del Air Assault on Crete amb l'Amando. Després d'una baixada conservadora i plàcida dels paracaigudistes, les tropes Angleses i Neozelandeses varen passar al contraatac amb una efectivitat letal. I quan semblava que la sorpresa dels desembarcaments navals podien desequilibrar la partida cap a l'alemany, un parell de bateries costaneres molt efectives, ho varen deixar com estava. A veure si amb la captura del primer aeroport, poden arribar els reforços tant necessaris... (ja penjaré alguna foto)

I per últim, hem estrenat la nova versió del Twlight struggle. A nivell de diseny, s'ha de felicitar a la casa per el taulell i les noves peces. Les cartes opcionals donen més força a l'americà. Respecte a la partida, encara m'estic recuperant de la màniga "d'ósties" que em va donar l'Albert. El felicito, perquè em va tenir tota l'estona contra les cordes. Vaig aguantar fins l'últim torn sense que guanyès, però anant a remolc en tot moment.