diumenge, 29 de desembre de 2013

Festival DAU (2on)





Us volia deixar la meva opinió sobre el Festival DAU 2013 (jocs de taula). L’any passat hi vaig anar i no em va cridar l’atenció. Però aquest any, quin goig feia tot!!! Em va encantar.

El segon festival de jocs de taula va ser els dies 14 i 15 de desembre.

No tenia gaire ganes però finalment hi vaig anar a fer un cop d’ull, el diumenge 15 desembre. Vaig agafar el tren fins a l’estació del Clot i després vaig agafar la L1 fins a Sant Andreu (metro) . Amb una horeta vaig fer el trajecte Girona-Barcelona. Va ser una sorpresa!!! Hi havia dos naus industrials (antiga fàbrica Fabra i Coats) destinades a jocs de taula. Una nau amb jocs de eurogames (jocs més comercials, botiga de jocs i bar) i un altre destinat a jocs més específics (rol, wargames, warhammer, …)

I va ser una altre sorpresa agradable! Vaig trobar-me una varietat important de jocs d’estratègia i tàctica amb gent experimentada. Volia donar les gràcies a dues persones: Josep Sanchez i Josep Lluis Pérez. Amb ells, va  a ser un plaer passar la tarda. Esteu convidats a venir a jugar a Girona.

El dia abans hi va haver un torneig de Twilight Struggle. Llàstima de no assistir-hi. El pròxim any no us fallaré.

Podeu trobar més informació a: