divendres, 2 de maig de 2014

Prou CATAN!!, CATAN Caca


L'altre dia vaig anar a SATURDAY NIGHT FEVER, que per cert, us recomano a tots aquells que vulguin sortir de nit per Girona i desitgin fer una cosa diferent que anar a ballar. 

Ho fan al Centre: Centre Cívic del barri Vell de Girona (segon dissabte de cada mes a 22.00 a 02.00)


Prou de fer publicitat. Vaig a comentar el títol:


Fa molts anys que jugo i per això sempre em pregunten què recomanaria a un que comença a jugar. Jo sempre faig la mateixa pregunta. 



- Què has jugat?


La majoria diuen monopoli, parxís, Risk... algun estrany em diuen UNO.

- Per començar a jugar:

Saboteur, pingüinos, diamantes, cash and guns, zombies, carcassone, Tiro el pato, Dungeon Fighter,
un imperi en 8 minuts, ...



Però sempre apareix un "algú" que em talla la conversa i recomana CATAN.


- (Continua la conversa), un cop que tinguis més experiència:
Caylos, Power Grid, resistència, Hanabi, seven wonders, ciutadelles, galactica, Brass, Twilight Struggle...

 "aquest algú" “ - Catan!!!!”

- (Continua la conversa) I per aquells que  agafin molta experiència ( molts anys jugant) i vulguin un joc de guerra molt dur: recomano  Star Trek Catan (segur que algú waregames ho té publicat en seu blog)

Motius que tinc per odiar el CATAN.

  • Primer, sempre hi ha algú que diu que “juga" a jocs de taula i recomana el Catan. (Tots que juguem a jocs de taula ens fa molta vergonya i mai jugarem aquesta merda, abans un Coyote)
  • Un Joc de recursos? hi han de millors, Power Grid, Caylos,  Agrícola, Brass, Puerto Rico, Stone Age,  ...



Dedicat aquests "algú" que diuen que juguen a jocs de taula i ho busquen en el “google” la paraula “Star Trek Catan”: CATAN CACA




P.D. Demano disculpes per publicar això (tots tenim gustos diferents). Però sobretot demano disculpes per publicar la paraula Catan en aquest blog.

3 comentaris:

Tristan Oberon ha dit...

Ostres, ara m'has fet venir ganes de jugar al Catan, i mira que fa anys i anys que no hi jugo :))

ruben ha dit...

Caram quina apretada als cataneros. La veritat es que no em diu massa res, però tampoc el posaria a la foguera.
Para gustos colores així que si no t'agrada fas bé de defensar-ho.

Pep ha dit...

I jo que només l'he jugat una vegada a la vida, i va ser a Girona amb vosaltres ja fa algun any...