dissabte, 12 de juliol de 2014

1714: el Cas dels Catalans



Què s'ha de saber del joc 1714: el Cas dels CatalansÉs com el joc Machiavelli però en català.


Primer, no és un wargame. El disseny del mapa fa pensar-ho però és un eurogame. La primera vegada quee l vaig provar, em va toca l'holandès. Jo estava super emocionada perquè estava a la primera fila de la batalla i podia atacar els francesos. Doncs, no. No és un joc de guerra.



Segon, no és un joc de guerra però si un joc de corrupció. Si tens poder econòmic pots comprar els altres jugadors. Carai, com l'actualitat.



Tercer, què fan els catalans ? mmmmm no pinten res. Quan algú decideix acabar el joc, les muralles de Barcelona es converteixen amb un rellotge del temps. A mesura que vas destruint muralla, saps que el joc s'acaba.




 Quart, joc cooperatiu? No. Joc de corrupció i puteig. Jo crec que el nom no és el correcte, seria més , com funciona el món.

El vaig jugar en el festival Ludivers de Girona.
El primer dia, el vaig jugar amb els nois de Barcelona Rvbicon.
El segon dia, el vaig jugar amb els nois de Tarragona Tarraco Viva.
Gràcies per venir a Girona

PER CERT, el joc ja està a la venda

7 comentaris:

Ivan Prat ha dit...

Moltes gràcies per la ressenya i la teva anàlisi!

ruben ha dit...

Mira que en tinc ganes, però encara no hi he pogut jugar :-(

Anònim ha dit...

surt a la venda aquest setembre

Anònim ha dit...

Algu sap perque encara no esta a la venda?

Pirates! ha dit...

el joc ja està a la venda

Unknown ha dit...

el vam comprar per Nadal i voliem jugar 2. no en vam saber... :( ens podrieu donar algunes ressenyes??? espero que sigui bo i no haver llençat els calers...
gràcies!

Pirates! ha dit...

no és un joc per dos. Si aneu per Girona, a botiga Via Ludica de Salt, us poden ensenyar el joc.