divendres, 4 de juliol de 2014

De vacances a Madrid i fent amics/enemics

Aquest mes de juny ha estat estressant. Jugar i més jugar. He estat tant ocupada que no he tingut temps d'escriure el blog.



Vaig començar el dia molt relaxant. Un esmorçar típic per passar desapercebuda (xurros amb xocolata)




Un cop agafat forces, vaig dirigir-me el museu nacional de Centre d'art “Reina Sofia”

i oooh ( exposició: “¿La guerra ha terminado? Arte en un mundo dividido (1945-1968)










Amb la música i les imatges vaig sortir trista (això em passa per entrar, ja sabia que no era una exposició de flors)

Després vaig anar a dinar (un dinar típic madrileny, segur que ningú es va fixar que era de terra de més enllà)


Divendres tarda començava el campionat. Vaig a fer un petó el trufeu. (així si faig el ridícul puc dir que no era culpa meva sinó un malastruc)


Vaig a buscar la meva fitxa. Sóc la jugadora número 16.

Campionat estatal?  hi havia molts estrangers: Alemanya, Estats Units, Holanda, Suecia, Reino Unido, Cataluña ....
Començo amb el rus (Isaber / Elizabeth). Començo tranquil·la i relaxada. Tots, de la taula, són estrangers.
Arriba el torn 6 i es comença agafant la carta d'esdeveniments; Rus marxa de la partida. (guaii, ara hem fan fora, ja puc fer maletes)
Arribo el torn 7 . Només em queda el suec. I guanyo la partida.
A partir d'ara, em sento observada. Això de ser una pobre noieta indefensa ja no cola.


Dissabte. Tinc Pompadour i tarda María Teresa. Amb aquesta última, em faltava un control per guanyar la partida.




Diumenge. Tinc Frederich (prussià). A la 13h haig d'agafar l'AVE. Tenim de començar la partida a les 10h, un company no es presenta. Finalment, es busca substituït i comencem a les 10,30.
faig un kamikaze i marxo pitant a buscar l'AVE.


Diumenge a les 16h va començar la última partida. Jo ja estava quasi tocant Girona.

Segons m'han explicat, la partida va ser llarga ( va durar 23 torns) i molt disputada. Alex va optar per Austria, Anton per Prusià, Arnold de Rus i Richard de Francés.

França va sortir el torn 21, Rússia va marxar el torn 23, però no es va poder fer res per la tenacitat i experiència de Anton. La partida es va acabar a les 12 de la nit.

El nou Campió d'Espanya és Anton Telle (crec que és Alemany i va venir expressament per el campionat de Friedrich)

 
(crec que és Anton)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres, molt bé no?? llàstima del últim dia. Realment ets una bona representant catalana.

Tomàs ha dit...

Enhorabona pels bons resultats!

Guanyar la partida amb Suècia és una jugada de mestre.