dimecres, 20 d’agost de 2014

Débit de jeux, boissons de Societé (si vols jugar, et toca pagar)

Una vegada més, aprofitem l'estiu per conèixer altres associacions, gent i jocs nous.

Dimecres tarda, arribo a Lyon, després de patir una vaga de camioners francesos. La primer paraula que aprenc amb francés és bouchon ("atasco", tap,  ...)

Potser el primer que havia de fer és seguir la tradició. Diuen que a Girona s'ha de fer el petó el cul de la lleona. A Lyon està ple de lleons i no saps a quin l'has de donar.

Doncs, no. El primer és buscar hotel (m'equivoco d'hotel), després busco les associacions de jocs de taula, presentar-me i a dormir. (només trobo una, les altres estan tancades, fan vacances o no les trobo)

El primer dia molt correcte. El noi de l'associació em diu que obren de 19h a 1h. Però estic cansada i li comento que aniré a jugar a partir de demà.



Dijous tarda, vaig a l'associació i està tancada. M'espero una hora i decideixo marxar.

Divendres tarda, 15 agost, és festiu i tot està tancat.

Dissabte tarda, guaiiii està obert. Em trobo un noi nou i em torno a presentar. Em comenta que no puc jugar ja que haig d'estar associada. Per obtenir el carnet s'ha de pagar 6 euros / l'any. Li explico que vinc de Girona, que estic de vacances i que diumenge marxo. Res, paga si vols jugar.

Sóc l'associada 373 de l'any 2014 de Boissons de Societé.

Débit de jeux, boissons de Societé.
Du mardi au vendredi de 19h à 1h
le samedi de 15 à 1h
et le dimanche de 15 à 19h

8 rue René Leynaud - 69001 Lyon

Em comenta que tenen 1200 jocs (tots eurogames comercial de nivell baix). No tenen cap wargames. I ara m'ho dius!!! és una associació i no poden vendre jocs de taula.



També em comenta que demà hi ha el campionat de Monte Banana. El campionat de love letter ja es va fer.



Res, jugo dues hores i marxo.

Diumenge mati, marxo amb tren cap a Girona. Decideixo no participar el campionat Monte Banana.

S'ha de dir que em portaré molt bons records de Lyon. Vaig decidir agafar una targeta per visitar tots els museus i incloïa transport públic (bus, bus turístic, tramvia, metro, barca ….)

El museu de la resistència (II guerra mundial), museu romà, museu del cinema, museu Lumière.... tots ells em van encantar. (excepte titelles)


joc de taula en el museu de la Resitència de lyon

Museu romà

Museu del Cinema

i per últim, volia donar les gràcies els transportistes que em vàren dur a Lyon i vàren tenir molt paciència amb mi.


3 comentaris:

Albert Carreras ha dit...

Lo de l'associació de jocs una mica decepcionant, però igualment sembla que t'ho vas passar molt bé per Lyon!

Monte Banana no conta com a wargame? Pel que veig té hexàgons.

Pirates! ha dit...

Sí, Monte Banana és un joc d' hexàgons.
També t'haig de dir que sé perquè no es ven a Espanya.
Jo havia pensat creat un de semblant "la poma de l'Empordà".

Anònim ha dit...

França és un país ric en jocs. La gent està més familiaritzada.
Jo he estat a Grenoble i puc dir que el centre històric està ple de botigues, bars i locals per jugar.