diumenge, 15 de març de 2015

Battle for Stalingrad


Ahir va ser l 'aniversari de Ludi Mundi. Es va celebrar al Centre Cívic del Barri Vell de 22 a 3h (s'ha d'entrar per la porta metàl·lica del darrera)

 

Vaig tenir la sort que hi havia l'associació Rvbicon i la oportunitat de jugar un joc de cartes tàctic “Battle for Stanlingrad”.

El joc fa molt bona pinta però el mateix dia vaig aixecar-me a les 6h del mati per anar a la muntanya , després vaig a anar Via lúdica a jugar fins les 22h , a les 22.30h ja estava el barri vell jugant i estava ko. Encara penso que sóc jove però el meu cervell i cos no em responen. Ara tinc el mono de tornar-ho a jugar però amb la ment descansada.
La Batalla de Stalingrad (per dos jugadors), des del 17 de Juliol de 1942 al 2 de febrer de 1943.  Els alemanys s'han d'obrir pas lluitant per conquistar Stanlingrad. Els dos bàndols tenen com objectiu aconseguir la ciutat.
Guanya el primer de conquistar les 5 cartes d'objectius. Segons avança la partida, la ciutat es converteix en enderrocs per la lluita d'aconseguir el 5 objectius. Aquest joc, les fitxes subministraments són important, ja que et permet moure, atacar o baixes en el combat.

1 comentari:

ruben ha dit...

A veure si amb una segona partida més descansada ens ratifiques que esta bé el joc ;-)