diumenge, 13 de desembre de 2015

Dogfight – I guerra mundial


joc? No el puc considerar joc. No és ni un joc de taula ni un joc de cartes. Una col·lecció de cartes amb imatges xules d aavions històrics.

Em va cridar l'atenció què fos un joc de la I guerra mundial. Un joc pensat pel públic que vol iniciar-se a jocs de taula. Una caixeta petita per portar en el bolso. Un joc per dos jugadors. Un joc amb bona temàtica. Un joc fàcil de vendre. Un joc 20 avions  històrics. Un joc dels millors creadors de taula, d'en Martin Wallace.

M'ho vaig comparar i vaig anar a casa emocionada. Vaig llegir el reglament (1 pàg.) . M 'ho vaig tornar a llegir perquè no m'acabava de creure què veia. Vaig decidir quedar per jugar amb un amic i que aquest també es lleguis el reglament. Conclusió. Si voleu per mirar els dibuixos d'avions, ho podeu comprar.
 
Però un fracàs en la mecànica. No té cap sentit tàctic. No simula absolutament res. És comparar xifres de cromos. No el puc recomanar. Una gran merda. Em sento estafada.


Si us plau, algú m'expliqui com Martin Wallace ha pogut treure això?

No el puc revendre com a joc pequè em sentiria vergonyida. Si algú ho vol, ho regalo.