dilluns, 16 de maig de 2016

Mythotopia (de Imperis i conquistes)

Una altra vegada a l'odi a l'amor.

Vaig tenir l'oportunitat de fer un tastet de Mythotopia de Martin Wallace. I ho vaig gaudir. Un gran joc de guerra (Imperi i conquistes). Aquest joc, et motiva atacar els teus veïns per poder créixer.

Jo definiria com una barreja de jocs: Angola, Dominion, Raid Road, Seven wonder, juego de tronos....


Guanya qui fa més punts:

Cada territori conquistat 3 punts.

Camins – et dóna 2 punt però et permet fer subministrament ràpidament. Cost 2 monedes.

Castells – et dóna 1 punt i 2 de defensa. Cost 1 moneda.

Ciutats – et dóna 2 punts, pots tenir més cartes a la reserva

Cartes objectius: Cada partida és diferent. 3 fixes i 4 objectius de cartes per tothom. I cada una d'aquestes et proporciona una quantitat limitada.

El mòbil el tinc espantllat i no vaig poder fer fotos.

1 comentari:

rockmaden ha dit...

Tal com diu l'Anna sembla obligatori atacar al vei per guanyar el joc i per tant queda garantida la guerra i les punyalades per l'esquena.

Molt bones impresions, tornarem a fer partida per veure si es cumpleixes les bones sensacions inicials,